Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017

Παγωμένο πουλάκι



Έξω πέφτει χιόνι κι είναι παγωνιά,
όλοι μαζευτήκαν στη ζεστή γωνιά.
Στο παράθυρό μας στέκει ένα πουλί
και χτυπά το τζάμι και παρακαλεί.

«Πάρτε με κοντά σας για να ζεσταθώ,
τρέμω το καημένο κι έξω θα χαθώ».

«Έλα εδώ, πουλάκι, για να ζεσταθείς
όλοι σ’ αγαπούμε, μη μας φοβηθείς!

Από το ψωμί μας ψίχουλα θα φας
κι όταν θα ‘ρθει ο ήλιος λεύτερο πετάς».

Χ.ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ (Από το βιβλίο της Αγγελικής Καψάσκη Τα πρώτα μου τραγούδια, εκδόσεις Καψάσκη, Αθήνα 1996).

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Ναταλία Ανδρεαδάκη.


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι 24 χρονών και εργάζομαι ως γραφίστρια σε μία διαφημιστική εταιρεία. Μου άρεσε να ζωγραφίζω από μικρή. Ήταν το καταφύγιο μου και ο τρόπος να εκφράζω τα συναισθήματα μου. Αν και οι υποχρεώσεις με έχουν κάνει να παραμελήσω αρκετά την αγάπη μου για το σχέδιο, πάντα θα έχω αυτή την γλυκιά προσμονή. Να πιάσω το μολύβι και να σχεδιάσω εικόνες και χαρακτήρες.

Ένα μικρό δείγμα δουλειάς μου υπάρχει εδώ: 


 
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;