Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Έαρ και εάρ



Εάρ… Εάρ… Εάρ… Εάρ…
ο γάιδαρος γκαρίζει.
-Τι διάολο λέει, -Δεν τον ακού
την άνοιξη φημίζει.

-Την άνοιξη; Μα πούθε μπου!
Άνοιξη τάχα λέει;-
Και σαν εσύ δεν εννοείς,
ο γάιδαρος τι φταίει;
Δεν ξέρει πως την άνοιξη
την λεν οι λόγιοι έαρ;
-Και λόγιος είν΄ο γάιδαρος;
Λέει το πηγάδι φρέαρ;
Και λέει άρτο το ψωμί;
Λέει έλαιον το λάδι;
Είν΄άλλο στο κεφάλι του
πάρι χυδαίο σκοτάδι;
Επήε ποτέ του σε σκολειό;
Ορθογραφία κατέχει;
Αρχές από γραμματική
και από σύνταξη έχει;
Μοιάζει το εάρ, εάρ, εάρ,
με των λογίων το έαρ
άλλ’ όχι καθώς μοιάζουνε
τα δυό πηγάδι ή φρέαρ.
Φρέαρ, πηγάδι είν΄όμοια
μα εάρ και έαρ είν΄άλλο,
είν΄το ένα γαϊδουρίστικο
και λόγιο είναι τ' άλλο..."

από το βιβλίο Αλφαβητάριο για την ποίηση, του Μίμη Σουλιώτη, εκδόσεις Γ.Δεδούση.

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε ο Χάρης Μακρυγιάννης.

Ονομάζομαι Χάρης Μακρυγιάννης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Έχω σπουδάσει γραφιστική και εσωτερική διακόσμηση στον Α.Κ.Τ.Ο. και έχω δουλέψει ως γραφίστας σε διαφημιστική εταιρεία. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια σκίτσου και κόμικς στη σχολή του Ορνεράκη και στη σχολή του Πλακα. Η δουλειά μου, κατά καιρούς, έχει δημοσιευτεί σε διάφορες εφημερίδες και περιοδικά, καθώς επίσης έχω συμμετάσχει σε διάφορες ξένες και ελληνικές εκθέσεις γελοιογραφίας και cartoon. Σήμερα δουλεύω ως εικονογράφος σε παιδικά βιβλία και ζωγραφίζω παιδικά δωμάτια.

Έργα μου μπορείτε να δείτε  στα:
xarismart.blogspot.com
XarisΜak στη σελίδα μου στο facebook
και στο deviantart.




Μπορείτε να επικοινωνείτε στα παρακάτω:
6947807165
και

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;