Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018

Το κουίζ της αγάπης


Ένας καλός δρόμος για την αυτογνωσία είναι να υποβάλλουμε στον εαυτό μας ερωτήσεις και να τις απαντάμε με ειλικρίνεια.

-Είναι κανείς λίγο πιο ευτυχισμένος επειδή ήρθε σε επαφή μαζί μου σήμερα;
-Άφησα κάποια συγκεκριμένη απόδειξη της καλοσύνης μου, κάποιο σημάδι της αγάπης μου;
-Προσπάθησα να σκεφτώ κάποιον που γνωρίζω από πιο θετική σκοπιά;
-Βοήθησα κανέναν να νιώσει χαρά, να γελάσει –ή τουλάχιστον να χαμογελάσει;
-Προσπάθησα να αφαιρέσω λίγη από τη σκουριά που διαβρώνει τις σχέσεις μου;
-Πέρασα τη μέρα χωρίς να παραπονεθώ για όσα δεν έχω και εκτιμώντας όσα έχω;
-Συγχώρησα άλλους που δεν ήταν τέλειοι;
-Συγχώρησα τον εαυτό μου;
-Έμαθα κάτι καινούργιο για τη ζωή ή την αγάπη;

Αν δεν είστε ικανοποιημένοι από τις απαντήσεις σας, μη χάνετε το κουράγιο σας.
Αύριο θα ξεκινήσετε πάλι από την αρχή!
Πρόκειται για ένα κουίζ στο οποίο αποκλείεται να αποτύχετε –αρκεί να το θελήσετε!

LEO BUSCALIA, Γεννημένοι ν’ αγαπάμε, εκδοτικός οίκος Α.Α.Λιβάνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;