Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Μπαλόνια



Τι μπαλόνια φουσκωτά
π’ ο μικρούλης μας κρατά.
Τα ’χει με κλωστή δεμένα,
μα ξεφεύγει και κανένα.

Του γλιστρούν εδώ κι εκεί
σαν αρνάκια στη βοσκή.
Τρέχει πίσω τους με βιάση
κι ο βοσκός να τα προφτάσει.

Τ’ αγεράκι που φυσά
νά, του πήρε τα μισά.
Φύγαν όλα τους και πάνε,
τα ’χασες, μικρέ τσοπάνε!

Ξαναμμένος για καλά,
να σταθούν τα προσκαλά.
Μπουμ! ακούεται στον αέρα.
Έσκασ’ ένα απ’ τη φοβέρα.

Γ. ΚΟΤΖΙΟΥΛΑΣ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας παιδικών βιβλίων Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Βασιλική Αθανασοπούλου.



Γεννήθηκα στη Βάρδα Ηλείας 13 Μαρτίου το 1970 και από τα 11 μου ζω στην Πάτρα. Είμαι παντρεμένη και με τον σύζυγό μου τον Κώστα έχουμε αποκτήσει δύο κόρες, την Ελένη και την Γεωργία, 5,5 κ 3,5 ετών.

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας στο χώρο της πώλησης, αλλά ζωγραφίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα ερασιτεχνικά. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής σε τμήμα του Δήμου ένα χρόνο. Επίσης έχω ασχοληθεί με την κεραμική, φόρμα και γυαλιά για πέντε χρόνια συστηματικά. Έχω κάνει δύο σεμινάρια έξι μηνών φωτογραφία και σκοτεινό θάλαμο για ασπρόμαυρη φωτογραφία.

Ζωγραφίζω και με τις μικρές με 'πινέλα', όπως λένε, με χρώματα νερού και κηρομπογιές.

Επίσης, κάνουμε πολλές κατασκευές με απλά ανακυκλώσιμα υλικά, υφάσματα και πηλό.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;