Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Το έλατο



Παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

Ήταν κάποτε στο δάσος ένα μικρό έλατο, που μεγαλώνοντας γινόταν δυνατό και φουντωτό. Ήταν όμως ανυπόμονο, όπως είναι συνήθως όλοι οι νέοι, και του φαινόταν ότι ο χρόνος δεν περνούσε ποτέ. Δεν έκανε τίποτα άλλο από το να ονειρεύεται τη μελλοντική του ζωή κι έτσι δεν μπορούσε να εκτιμήσει την ομορφιά του τόπου του, το κελάηδημα των πουλιών, τα λουλούδια που το περιτριγύριζαν, το κελάρυσμα του νερού στο ρυάκι.

Τον ίδιο κιόλας χειμώνα οι ξυλοκόποι το έκοψαν και το έλατο σκέφτηκε όλο αφέλεια ότι επιτέλους άρχιζε η ζωή του! Παρόλο που πονούσε, φανταζόταν ότι είχε να ζήσει αξέχαστες περιπέτειες. Το πήγαν σ’ ένα σπίτι, το γέμισαν χριστουγεννιάτικα στολίδια κι εκείνο ένιωθε να πλημμυρίζει από ευτυχία. Άντεξε τη ζέστη, τα αναμμένα κεριά πάνω στα κλαδιά του, είδε τον Άγιο Βασίλη να αφήνει δώρα στα παιδιά, αλλά… Μετά από λίγες μέρες του έβγαλαν όλα τα στολίδια και το πέταξαν στη σκοτεινή σοφίτα ανάμεσα σε άλλα άχρηστα πράγματα. Όταν ήρθε η άνοιξη, πήραν το έλατο που είχε πια γεράσει και ξεραθεί, το έβγαλαν έξω και το έκαψαν. Το φτωχό δέντρο ένιωσε για τελευταία φορά το άρωμα του δάσους και κατάλαβε τι ευτυχισμένο που ήταν στη σύντομη νιότη του. Ήταν όμως πολύ αργά…
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ,
366 παραμύθια και ιστορίες, εκδοτικός οίκος Π.Τραυλός.

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε ο Γιώργος Λιούσιας.


Με λένε Γιώργο είμαι 23 και είμαι από τη Λάρισα.

Τον Ιούλιο που μας πέρασε τελείωσα τη σχολή Vellios School of Art, τον κλάδο της Γραφιστικής και από τότε εργάζομαι σε ένα Δημιουργικό Γραφείο. Ωστόσο τον ελεύθερο χρόνο μου προσπαθώ να τον γεμίζω με πράγματα που μου αρέσουν πολύ. Ένα από αυτά είναι η εικονογράφηση και, πιο συγκεκριμένα, διάφοροι πειραματισμοί μου: να ενώσω τη νερομπογιά και την ξυλομπογιά με digital προγράμματα όπως Photoshop και το Illustrator. Λατρεύω τα παραμύθια και μου αρέσει πάρα πολύ να φτιάχνω ιστορίες, είτε δικές μου είτε βασισμένες σε ήδη υπάρχον παραμύθι. Επίσης ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το animation. Θα ήθελα στο μέλλον να μπορώ να φτιάχνω δικές μου ιστορίες και αργότερα να τους δίνω ζωή.

Εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες από τις δουλειές μου ( Project σχολής )

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;