Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

Ο Νασρεντίν Χότζας και η καρυδιά


Μια μέρα, λέει η ιστορία, ο Νασρεντίν Χότζας πήγε να δει το μποστάνι του. Αφού το γύρισε όλο και το χάρηκε για τα πολλά και μεγάλα καρπούζια και τα πεπόνια του, κάθισε να ξεκουραστεί κάτω από μια φουντωτή καρυδιά. Εκεί, καθώς ήταν ξαπλωμένος και κοίταζε κατά πάνω, είδε τα καρύδια και συλλογίστηκε πως ο Θεός δεν έκανε καλά να δώσει στη μεγάλη καρυδιά τόσο μικρούς καρπούς και ν’ αφήσει τα καρπούζια να τα βγάζει κάτω στη γη η μικρούλα καρπουζιά. Την ώρα όμως που σκεφτόταν αυτά, νά σου κι ένα καρύδι ξεκολλά από πάνω και πέφτει και τον χτυπά κατακούτελα. Τρελάθηκε από τον πόνο.

«Πωπώ, Θεούλη μου!» φώναξε. «Αν αυτό που έπεσε πάνω στο κεφάλι μου ήταν καρπούζι, τι θα γινόμουν; Δίχως άλλο τώρα θα ήμουν πεθαμένος. Σοφά τα έκαμες όλα εσύ και μόνο εγώ είμαι ανόητος…».

ΧΑΡΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
Μύθοι και περίεργα από τον κόσμο των φυτών, εκδόσεις βιβλιοπωλείον της Εστίας.

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Αλεξάνδρα Ταράση.


Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Ταράση και γεννήθηκα το 1963 στο Κιάτο Κορινθίας. Μετά το Λύκειο ήρθα στην Αθήνα, για να  σπουδάσω Διακόσμηση Εσωτερικού Χώρου και Σχεδιασμό Ρούχων-Πατρόν, όπου ζω μέχρι και σήμερα.

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ζωγραφίζω, κάνω κατασκευές με πλήθος υλικών, σχεδιάζω και ράβω ρούχα.

Κατά διαστήματα έχω ασχοληθεί με τη διδασκαλία πατρόν και ραπτικής σε νέους και ενήλικες. Έχω δημιουργήσει κοστούμια για θεατρικές παραστάσεις. Εκτός από ρούχα δημιουργώ κι  αξεσουάρ μόδας. Μεγάλο μέρος της δημιουργικής μου ζωής αποτελούν οι πλήθος κατασκευών που κάνω, χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές (ζωγραφική, κολλάζ κ.α.) και με διάφορα υλικά, ακόμα και ανακυκλώσιμα. Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία.

Πριν ένα χρόνο παρακολούθησα μαθήματα εικονογράφησης παιδικού βιβλίου, κάτι που αγαπώ πολύ.
Το moto μου είναι «Χρώμα παντού», κάτι που με χαρακτηρίζει, τόσο στην προσωπική μου ζωή, όσο και στις δημιουργίες μου!

Εδώ μπορείτε να δείτε την σελίδα μου στο fb: https://www.facebook.com/Alexandras-handmade-creations-566240423511668/

Μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα στο : alextarassi@gmail.com

Ή να με πάρετε τηλ. στο 693-7244992
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;