Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Καλοκαιρινές φιλίες



Έχω φίλο μου τον ήλιο
κι ένα τζίτζικα τρελό.
Το τζιτζίκι σ’ έναν κλώνο
και τον ήλιο στο γιαλό.

Το τζιτζίκι μού παινεύει
την ξανθή καλοκαιριά
κι ο κυρ-ήλιος ζωγραφίζει
τη γαλάζια απλοχωριά.

Το τζιτζίκι με μαθαίνει
ξένοιαστα να τραγουδώ
κι ο κυρ-ήλιος σαν το γλάρο
πά’ στο κύμα να πηδώ.

Το τζιτζίκι κι ο κυρ-ήλιος,
σα δασκάλοι μου καλοί,
μ’ έχουν μάθει πώς να κάνω
καλοκαίρι τη ζωή.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΡΟΚΟΣ, Aνθολόγιο για τα παιδιά του Δημοτικού, μέρος δεύτερο, ΟΕΔΒ, 1975)

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Κατερίνα Αθανασιάδου.



Γεννήθηκα στις 16 Μαΐου του 1980 και μεγάλωσα στην Αθήνα. Από μικρή ηλικία έδειξα ιδιαίτερη αγάπη στο σχέδιο, το οποίο και σπούδασα. Αποφοίτησα από τη Σχολή Ορνεράκη το 2005. Κατόπιν μετακόμισα στην Σκύρο, όπου μένω μόνιμα, μαζί με την οικογένειά μου. 

Στον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με τα τρία σκυλιά μου: την Ίρμα, τον Μορφέα και τον Ζορρό. Μου αρέσει επίσης να βλέπω ταινίες και να σερφάρω στο διαδίκτυο.       
                               
Στοιχεία επικοινωνίας:
Facebook:
Κατερίνα Αθανασιάδου
Aikaterinh Athanasiadou
Loren Kmeteko

E-mails: 
katathan@yahoo.gr
selena-rene@hotmail.com
ekaterini.athanasiadou@gmail.com

Το μπλογκ της Κατερίνας:
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.


Η σελίδα της στήλης «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;