Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Το ρολόι



Γυρνάς τόσον καιρό
και ποτέ δεν κοιμάσαι,
σε κοιτώ και θαρρώ
κουρασμένο πως θα `σαι.
Τίκι τακ, τίκι τακ,
σε κοιτώ και θαρρώ
κουρασμένο πως θα `σαι.

Τόσα χρόνια πιστό
μας χτυπούσες την ώρα,
στάσου κι ένα λεπτό
για ξεκούραση τώρα.
Τίκι τακ, τίκι τακ
στάσου κι ένα λεπτό
για ξεκούραση τώρα.

Να σταθώ! Τότε πια,
πες μου, ποιος θα σημαίνει
Πες μου, ποιος θα χτυπά
πως η ώρα διαβαίνει
Τίκι τακ, τίκι τακ,
πες μου, ποιος θα χτυπά
πως η ώρα διαβαίνει.

Τη δουλειά μου αγαπώ,
και στον τοίχο εδώ πάνω
θα μετρώ, θα χτυπώ,
όσο που να πεθάνω.
Τίκι τακ, τίκι τακ,
θα γυρνώ, θα χτυπώ
όσο που να πεθάνω.

ΜΙΧ.Δ.ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Βασιλική Αθανασοπούλου.



Γεννήθηκα στη Βάρδα Ηλείας 13 Μαρτίου το 1970 και από τα 11 μου ζω στην Πάτρα. Είμαι παντρεμένη και με τον σύζυγό μου τον Κώστα έχουμε αποκτήσει δύο κόρες, την Ελένη και την Γεωργία, 5,5 κ 3,5 ετών.

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας στο χώρο της πώλησης, αλλά ζωγραφίζω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα ερασιτεχνικά. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής σε τμήμα του Δήμου ένα χρόνο. Επίσης έχω ασχοληθεί με την κεραμική, φόρμα και γυαλιά για πέντε χρόνια συστηματικά. Έχω κάνει δύο σεμινάρια έξι μηνών φωτογραφία και σκοτεινό θάλαμο για ασπρόμαυρη φωτογραφία.

Ζωγραφίζω και με τις μικρές με 'πινέλα', όπως λένε, με χρώματα νερού και κηρομπογιές.

Επίσης, κάνουμε πολλές κατασκευές με απλά ανακυκλώσιμα υλικά, υφάσματα και πηλό.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;