Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

Η πλαστελίνη


Κοίτα εγώ εδώ πώς πλάθω, έλα, φίλε, να σου μάθω,
τέλειο γλυπτό θα γίνει η δική μου πλαστελίνη.

Πρώτα φτιάχνω ένα χεράκι κι ύστερα το ποδαράκι,
ώμους και ποπό και μέση, είμαι σίγουρος, σ’ αρέσει.

Τώρα συνεχίζω πάλι, όμορφο φτιάχνω κεφάλι,
ύστερα τ’ άλλο χεράκι και μετά το ποδαράκι.

Το γλυπτό ψηλά σηκώνω, το κοιτώ και καμαρώνω,
λεπτομέρεια θα βάλω και εκφράσεις δίχως άλλο.

Το γλυπτό μου θα το ντύσω κι όμορφα θα το στολίσω∙
πρώτα του φοράω καπέλο, μοιάζει μανεκέν, μοντέλο.

Έτοιμο έχω κουστουμάκι, παντελόνι και σακάκι,
μια γραβάτα, δυο καλτσάκια και γυαλιστερά γοβάκια.

Τέλειο γλυπτό έχει γίνει η δική μου πλαστελίνη,
κι όλοι όσοι το θωρούνε δυνατά χειροκροτούνε.

ΜΑΝΟΛΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΚΗΣ

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Βασιλική Γιούπα.


Είμαι η Βασιλική Γιούπα και γεννήθηκα στην Καστοριά στις 19/05/2006. Τώρα ζω στο Νεστόριο, ένα όμορφο χωριό του νομού Καστοριάς. Είμαι μαθήτρια της Στ΄ τάξης. Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να ζωγραφίζω και ανήκω στην ομάδα Handball της Καστοριάς.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;