Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Τα γενέθλιά μου


Σήμερα, παιδιά, γιορτάζω,
έχω τα γενέθλιά μου
και στο σπίτι περιμένω
να ‘ρθει όλη η συντροφιά μου.

Τα καλά μου θα φορέσω,
τα μαλλιά μου θα χτενίσω
και με μια ανάσα όλα
τα κεράκια μου θα σβήσω.

Αχ! πως περιμένω να ‘ρθει
με χαρά εκείνη η ώρα
και σαν σκέφτομαι την τούρτα,
κάνω όρεξη από τώρα.

ΕΛΕΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ-ΠΑΤΕΛΟΔΗΜΟΥ
111 ποιήματα για μικρά παιδιά, ιδιωτική έκδοση

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Παρασκευή Χρόνη.


Ονομάζομαι Παρασκευή Χρόνη. Φοίτησα στο τμήμα Φιλολογίας, καθώς αγαπώ τη λογοτεχνία και είμαι απόφοιτη του ΠΜΣ: «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία».  Παράλληλα, ασχολούμαι με τη ζωγραφική και τη μουσική. Τα τελευταία χρόνια δοκιμάζω χρώματα, υλικά, τεχνικές, μουσικά όργανα και λέξεις. Έτσι, καταλήγω συνήθως να τα μπερδεύω σε διάφορες δοσολογίες. Επαγγελματικά ασχολούμαι με τη διδασκαλία και τη δημιουργική απασχόληση παιδιών.  Στους τομείς  αυτούς με ενδιαφέρει κυρίως η παραγωγή παιδαγωγικού υλικού, η ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών μέσω της βιωματικής μάθησης και η ενίσχυση της δημιουργικότητάς τους μέσω της τέχνης, καθώς πιστεύω ότι η τέχνη έχει τη δύναμη να μας κάνει πιο ανθρώπινους!

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;