Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Γλυκό μου σπιτάκι



Παλάτια και πλούτη εγώ δεν ψηφώ,
γλυκό μου σπιτάκι, εσένα αγαπώ.
Σε σένανε νιώθω μια τέτοια χαρά,
που όμοια δεν βρίσκω αλλού πουθενά.

Το γύρω μου δάσος γεμάτο ομορφιές
σε με δεν αφήνει σαν πρώτα χαρές.
Εσένα θυμούμαι, πατρίδα γλυκιά,
και νιώθω έναν πόνο βαθειά στην καρδιά.

Ανώφελη η δόξα για μέν’ αν εδώ,
καλύβι μου σένα μονάχα ποθώ.
Ανάσα, γαλήνη η ψυχή μου θα βρει,
σαν έρθω κοντά σου, πατρίδα χρυσή.

ΘΕΟΔ.ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ, Νεώτερη Σχολική Ανθολογία, Βιβλιοπωλείο Αθαν. Θ. Πουντζά, Μετάφραση Α.Αργυρόπουλου
Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Σταυρούλα Παπαδονικολάκη.

Είμαι η Σταυρούλα Παπαδονικολάκη και είμαι καλά!

Είμαι καλά επειδή έχω πολύ αγάπη στη ζωή μου.

Αγάπη που δίνω, αγάπη που παίρνω και βασικά παιχνίδι να γίνεται. 

Γιατί και το παιχνίδι, αν και σχεδόν 40 το αγαπώ πολύ!

Για αυτό και ένα από τα πιο αγαπημένα μου  μέρη σε όοολο τον κόσμο είναι το εργαστήρι μου! Βλέπεις εκεί είναι τα παιχνίδια μου. Γυψόγαζες, πηλοί, ξύλα, καμβάδες και χρώματα… και όσο πιο πολύ βάφονται τα χέρια, τόσο περισσότερο καθαρίζει το μυαλό και η ψυχή!

Άλλο αγαπημένο μέρος είναι το δωμάτιο των 2 γιών μου, όπως και όλα τα παιδικά δωμάτια ή χώροι που έχουν κρυμμένες ιστορίες ή που απλώς φιλοξενούν ήρωες και νεραϊδοπριγκίπισσες, πολλές φορές χωρίς καν να το ξέρουν εκείνοι που ζουν εκεί..  για φαντάσου! Και όταν καταφέρω να ξετρυπώσω κάποιον από αυτούς...

                                          ...τσουπ! ΕΜΠΝΕΥΣΗ!

Και κάπως έτσι φτιάχνω κόσμους καινούργιους, ζω στιγμές παραμυθένιες και αγαπώωω!

Άραγε εσύ έχεις δει ποτέ τη νεράιδα που ζει στο σπίτι σου να πεταρίζει πίσω από την κουρτίνα του δωματίου σου; Το ξωτικό που χορεύει πάνω στην οθόνη του κινητού σου όταν δουλεύεις στον υπολογιστή;

Όχι; Για φαντάσου…!


Η σελίδα της Σταυρούλας στο facebook:

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα της στήλης «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;