Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Ο πεύκος



Ένας πεύκος μες στον κάμπο
  γέρασε ο φτωχός.
Στέκει εκεί πρωί και βράδυ
    μοναχός.

Έχασε μεγάλους κλώνους,
  έμαθε πολλά.
Ζει διακόσια τόσα χρόνια
    στρογγυλά.

Άκουσε τα καριοφύλια,
  είδε αρματολούς,
πέρασε πολέμους, μπόρες,
    κεραυνούς.

Μα βαστάει σαν παλικάρι,
  όσο κι αν γερνά,
κι αγναντεύει πέρα ως πέρα
     τα βουνά.

ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Ζωή Σύψα.


Ονομάζομαι Σύψα Ζωή του Δήμου και της Παναγιώτας. Γεννήθηκα στη Λαμία, Φθιώτιδας στις 12 Ιουνίου του 1982, όπου είμαι και μόνιμη κάτοικος.

Ξεκίνησα τις σπουδές μου το 2000 στο Πανεπιστήμιο Θράκης στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και αποφοίτησα το 2004, με κύρια ειδικότητα στην Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή –Ειδική Αγωγή.

Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου εργάστηκα ως προπονήτρια σε ακαδημίες του συλλόγου «ΦΘΙΑ» στο τμήμα Πετοσφαίρισης και Κολύμβησης. Ασχολήθηκα παράλληλα ως Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής σε ιδιωτικό κέντρο με παιδιά με αναπηρία και σε Ειδικά Σχολεία με συμβάσεις του Αθλητικού Οργανισμού του Δήμου Λαμιέων. Ως αρχηγός Αποστολής συμμετείχα σε Πανελλήνιους αγώνες με παιδιά με αναπηρία. Επιπλέον έχω εργαστεί σε δημόσιες υπηρεσίες με συμβάσεις όπως στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Λαμίας, στον ΟΓΑ Λαμίας κ.α.

2013: Ελεύθερος αρθρογράφος στην ηλεκτρονική εφημερίδα calciolamia.gr
9/2015 – έως σήμερα: Τακτικός συνεργάτης στην Κυπριακή Εφημερίδα ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ.   
9/2015: Ελεύθερος Αρθρογράφος στην Atticanews.gr (Newspaper, Webradio,   WebTv).

Η εθελοντική μου δράση από τα φοιτητικά μου χρόνια υπήρξε πολυδιάστατη και ανθρωποκεντρική. Συμμετείχα εθελοντικά ως κριτής στο αγώνισμα Bocce στα Special Olympics Hellas στους Θερινούς αγώνες που διεξήχθησαν στην Αθήνα το 2011. Από το 2012 έως σήμερα μου ανατέθηκε εθελοντικά  να αναλάβω στην πόλη μου το προπονητικό πρόγραμμα των young athletes των Special Olympics Hellas που απευθύνεται σε παιδιά με διανοητική αναπηρία(ηλικίας 2 έως 8 ετών).

Από τα μαθητικά μου χρόνια με διακατείχαν καλλιτεχνικές ανησυχίες γύρω από τη ζωγραφική και τη συγγραφή στίχων. Το διάστημα που ξεκίνησα να ασχολούμαι πιο ενεργά με τη ζωγραφική λόγω περισσότερου ελεύθερου χρόνου ήταν την περίοδο όπου βρέθηκα στην κατάσταση της ανεργίας. Άρχισα με απλά σκίτσα με μολύβι και κάρβουνο και στη συνέχεια δούλεψα το χρώμα. Αγαπημένα θέματα είναι η νεκρή φύση, η θάλασσα, τα τοπία και οι προσωπογραφίες εμπνεόμενη πάντα από εικόνες της καθημερινότητας. 

Στα πλαίσια της εθελοντικής μου δράσης ανέλαβα στο Σύλλογο Πίστη να ζωγραφίσω θέματα για παιδικά δωμάτια, ένεκα της μεγάλης μου ευαισθησίας στην προσφορά και στην αγάπη ως προς τα παιδιά.

Είχα την τιμή να παρουσιάσω έργα μου στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας τον Μάιο του 2015 μέσω των Εικαστικών Εργαστηρίων Λαμίας, τον Ιούνιο του ιδίου έτους έλαβα μέρος με έργα μου στην Υπαίθρια Εικαστική Συνάντηση «Στενά της Λαμίας», στις 29 Αυγούστου συμμετείχα στην Υπαίθρια Ομαδική Έκθεση του Ομίλου Καλλιτεχνών Λαμίας «ART-ιον» στο Κάστρο Λαμίας υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων μαζί με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Φθιώτιδας και Ευρυτανίας, 19/10/2015-21/11/2015: Στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας «Αλέκος Κοντόπουλος», στην αίθουσα Αρχαίας Αγοράς (Αινιάνων) με θέμα: Αφιέρωμα στο Λεωνίδα καθώς και στις 11-19 Ιουνίου 2016 συμμετείχα με τρία έργα μου στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;