Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

Προσευχή



Θε μου, κάνε με να μείνω
όπως τ’ ανθισμένο κρίνο,
γύρω ν’ αχτινοβολώ
πάντα κάθε τι καλό.

Κάνε χρήσιμο να γίνω,
Θε μου να μπορώ να δίνω,
βόηθα με και να μπορώ
το κακό να συγχωρώ.

Θε μου εσύ που μας ορίζεις,
τη ζωή που μας χαρίζεις,
στείλ’ αγάπη στην καρδιά,
σε μεγάλους και παιδιά.

Δ.ΜΟΥΣΤΑΚΑ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Αναστασία Γλάστρη.


Το όνομά μου είναι Γλαστρή Αναστασία. Γεννήθηκα το 1992 και σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης στο Ρέθυμνο, όπου και διαμένω μόνιμα πλέον. Με τη ζωγραφική ασχολούμαι ερασιτεχνικά αλλά στόχος μου είναι να συνδυάσω την ενασχόληση αυτή με την αγάπη μου για τα παιδιά.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;