Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Αναφορά στον Γκρέκο (απόσπασμα)



-Μια γριούλα που πέρασε, στάθηκε, ανασήκωσε από το καλάθι που κρατούσε μερικά συκόφυλλα που το σκέπαζαν, διάλεξε και με φίλεψε δυο σύκα.

-Με γνωρίζεις, κυρά μου; τη ρώτησα.

Με κοίταξε ξαφνιασμένη.

-Όχι, παιδί μου. Είναι ανάγκη να σε γνωρίζω για να σε φιλέψω; Άνθρωπος δεν είσαι; Άνθρωπος είμαι κι εγώ∙ δε φτάνει;

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, Αναφορά στον Γκρέκο.

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διήγηματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Γεωργία Μελανίτου.


Γεννήθηκα στην Μάρπησσα Πάρου το 1966.

Ανά περιόδους διέμενα (για σπουδές ή εργασία) στην Αθήνα, Κρήτη και Σύρο.

Κατοικώ στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Από παιδί ζωγράφιζα, διάφορα θέματα. Αντιγραφές από προσωπογραφίες αγαλμάτων κυρίως αλλά και διάφορες μορφές και φιγούρες. Παράλληλα έκανα σκίτσα με μολύβι και κάρβουνο (κυρίως τοπία ή νεκρή φύση), χρησιμοποιώντας λίγο χρώμα κυρίως με ξυλομπογιές και παστέλ, μετά το Γυμνάσιο και με σινική μελάνη. 

Κατά τη φοίτησή μου στο Τεχνικό Λύκειο παρακολούθησα γραμμικό σχέδιο.

Παράλληλα, εκτάκτως για μια χρονιά,, είχα την ευκαιρία να κάνω κάποια μαθήματα ζωγραφικής μέσω ενός προγράμματος επιμόρφωσης του Δήμου Ερμουπόλεως Σύρου. Εκεί διδαχτήκαμε κυρίως σκίτσο, φωτοσκιάσεις και προοπτική.

Κατά την εισαγωγή μου στα ΤΕΙ Αθήνας (Τεχνολόγος στη Σχολή Γραφικών Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών) εξετάστηκα και σε σχέδιο (ελεύθερο και γραμμικό).

Στη σχολή παρακολούθησα μαθήματα γραφιστικής, χρώματος, φωτογραφίας, καλλιτεχνικής στοιχειοθεσίας και βιβλιοδεσίας, καλλιτεχνικής μεταξοτυπίας, εκτυπώσεων κλπ.
 
Έχω εργαστεί σε εφημερίδες και περιοδικά ως γραφίστρια (σχεδιασμός διαφημιστικών μακετών). Παράλληλα έχω φτιάξει ορισμένα εταιρικά λογότυπα, εξώφυλλα βιβλίων και ζωγραφιές για ημερολόγια ειδικής θεματολογίας.

Μέσω συμμετοχής μου σε κάποιο ζωγραφικό διαγωνισμό είχα κερδίσει δωρεάν μαθήματα ζωγραφικής δι’ αλληλογραφίας.

Τα τελευταία 15 χρόνια, είχα εγκαταλείψει την ζωγραφική και είχα απορροφηθεί στη δημοσιογραφία.
Πρόσφατα, αποφάσισα να ασχοληθώ εκ νέου, ζωγραφίζοντας κάποια θέματα σε μπλούζες και ύφασμα, με ανεξίτηλους μαρκαδόρους. Επιλέγω θέματα που μου προκαλούν το ενδιαφέρον ή θέματα που ελπίζω ότι θα δώσουν χαρά σε όσους ζητούν μια εξατομικευμένη ζωγραφιά. Το σκέφτομαι ως ιδιαίτερα οικονομική τέχνη που μπορεί να διατεθεί σε άλλους  με «συμβολικό αντίτιμο».

Τις θετικότερες κριτικές έχω λάβει για τα πορτρέτα σκύλων που έχω δημιουργήσει, βάσει των φωτογραφιών που μου αποστέλλουν μέσω ίντερνετ.

Στο ηλεκτρονικό άλμπουμ Art MAKO – G.R. έχω αναρτήσει κάποιες από τις πρόσφατες προσπάθειες:


Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;