Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017

Το διψασμένο πουλάκι



Δυο σταγονίτσες
σ’ ένα λουλούδινο
στάξανε τάσι,
το διψασμένο
πουλάκι ζύγωσε,
να ξεδιψάσει.

-Καλό μου αγόρι,
στάσου παράμερα,
μην το πειράξεις!
Κι εσύ, σαυρίτσα,
που τρέχεις πλάι του,
μην το τρομάξεις!

Σώπα για λίγο,
τζιτζίκι φλύαρο,
να σε χαρώ…
Σιγά, αεράκι!
Ένα πουλάκι
πίνει νερό…

ΝΤΙΝΑ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Αργυρώ Νικολάου.


Λέγομαι Νικολάου Αργυρώ. Γεννήθηκα το 1997. Ασχολούμαι από παιδί με τη ζωγραφική ως τρόπο έκφρασης και την εξασκώ στον ελεύθερο χρόνο μου. Το 2013 συμμετείχα σε έναν μαθητικό διαγωνισμό σκίτσου με τίτλο "αύριο εγώ θα οδηγώ", όπου και πήρα ειδικό βραβείο. Επίσης τα καλοκαίρια συνηθίζω να πλάθω την άμμο στις παραλίες. Τον υπόλοιπο χρόνο μου ασχολούμαι με τις σπουδές μου στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η σελίδα μου στο Fecebook: https://www.facebook.com/rgro.art/
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;