Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

Η γατούλα μου



 Έχω μια μικρούλα φίλη
με ματάκια γαλανά,
με μια γούνα άσπρη άσπρη
και αυτάκια σουβλερά.

Όλη μέρα νιαουρίζει,
δώθε κείθε τριγυρνά,
με το σκύλο καβγαδίζει
και ακούραστη γυρνά.

Κυνηγάει τα ποντικάκια
και τρελαίνεται γι’ αυτά,
αλλά πιο πολύ αγαπάει
το φορτίο του ψαρά.

ΕΛΕΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ-ΠΑΤΕΛΟΔΗΜΟΥ,
111 ποιήματα για μικρά παιδιά, ιδιωτική έκδοση.

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Κατερίνα Πεταλά.


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1985, σπούδασα στη Φιλοσοφική Αθηνών και έχω πτυχίο στη Φιλοσοφική, Παιδαγωγική και Ψυχολογία. Με τη ζωγραφική ασχολούμαι τα τελευταία δυο χρόνια ως χόμπι. Μου αρέσει να ζωγραφίζω για τους φίλους μου και απολαμβάνω τις βόλτες με τον σκύλο μου!
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;