Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019

Πόλυ, ο καινούργιος βοηθός του Άη Βασίλη


Ο Πόλυ ζούσε με την οικογένειά του στο Βόρειο Πόλο. Του άρεσε πάρα πολύ το παιχνίδι. Πιο πολύ όμως του άρεσε να τσουλάει στα παγόβουνα με το έλκηθρό του και να παίζει με τα αδέρφια του κάνοντας βουτιές στα παγωμένα νερά και κολοτούμπες στους πάγους.
Τι θα γίνει αυτό το παιδί όταν θα μεγαλώσει; παραπονιόταν η μαμά του. Δεν κάνει τίποτε άλλο όλη μέρα από το να παίζει και να τριγυρνάει από δω κι από κει. Είναι και ονειροπόλος. Το νου του τον έχει στα ταξίδια και στη διασκέδαση.
Ο Πόλυ πάλι ήξερε ότι κάποια στιγμή έπρεπε να σταματήσει τα παιχνίδια και να βρει και αυτός μια δουλειά. Ήταν όμως αναποφάσιστος. Μήπως να γίνω αστροναύτης; Έτσι θα βλέπω τη γη από ψηλά. Μήπως να γίνω ναυτικός; Θα ανέβω σε ένα καράβι και θα γυρίσω όλο τον κόσμο.
Ώσπου μια μέρα το αποφάσισε’ θα γινόταν βοηθός του Άη Βασίλη. Θα μοίραζε τα δώρα στα ζωάκια της περιοχής με το έλκηθρό του. Έτσι και ταξίδια θα έκανε και θα βοηθούσε τον Άγιο Βασίλη στο δύσκολο έργο του.
Όταν το είπε στη μαμά του, αυτή κόντεψε να λιποθυμήσει. Τι είναι αυτά παιδί μου που μου λες, του έλεγε; Αυτό δεν είναι δουλειά. Άλλωστε ο Άη Βασίλης μοιράζει μόνος του τα δώρα. Δεν έχει ανάγκη από βοηθούς.
Ο Πόλυ όμως είχε πάρει την απόφασή του. Το ίδιο κιόλας βράδυ έστειλε γράμμα στον Άη Βασίλη.
«Άγιε Βασίλη, θέλω πάρα πολύ να γίνω βοηθός σου. Θα μοιράζω τα δώρα, που θα έχεις ετοιμάσει, στην περιοχή μου. Μην ανησυχείς. Έχω ένα ολοκαίνουργιο έλκηθρο, που είναι πολύ γρήγορο. Είμαι και καταπληκτικός οδηγός. Ο μπαμπάς μου μου λέει κάθε μέρα πόσο καταπληκτικός είμαι. Θα σε ξεκουράσω κιόλας έτσι γεράκος που είσαι. Με αγάπη, Πόλυ».
Ο Πόλυ περίμενε με ανυπομονησία την απάντηση του Άη Βασίλη. Κάθε πρωί έτρεχε στο γραμματοκιβώτιο να δει αν είχε γράμμα.
Έφταναν τα Χριστούγεννα και είχε αρχίσει να απογοητεύεται. Μήπως ο Άη Βασίλης δεν τον θεωρούσε ικανό για βοηθό;
Εκείνο το πρωινό έτρεξε και πάλι στο γραμματοκιβώτιο. Ένα κουτί ήταν αφημένο εκεί κάτω. Το άνοιξε με λαχτάρα. Έβγαλε από μέσα ένα πράσινο παντελόνι, έναν κόκκινο σκούφο, κόκκινες μπότες και ένα ασπροκόκκινο κασκόλ. Κάτι όμως ακόμα φαινόταν στον πάτο του κουτιού. Έσκυψε καλύτερα να δει και σήκωσε ένα μικρό αστέρι που έγραφε «from Santa Claus».
Ήταν η πιο ευτυχισμένη πολική αρκούδα του κόσμου. Φόρεσε τα καινούργια του ρούχα, πήρε το αστέρι του αγκαλιά και ξεκίνησε τη δουλειά.
Το όνειρό του είχε γίνει πραγματικότητα.

ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΡΕΤΑ


Γεννήθηκα στην Τρίπολη, όπου και κατοικώ μόνιμα, με το σύζυγό μου και τα δύο αγόρια μας. Σπούδασα νηπιαγωγός στο Α.Π.Θ., με μετεκπαίδευση επίσης στο Α.Π.Θ. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις «Επιστήμες της Αγωγής» στο ΕΑΠ. Εργάζομαι στη δημόσια εκπαίδευση από το 2001 ως νηπιαγωγός. Η αγάπη μου για τα παιδιά με οδήγησε να παρακολουθήσω το Εργαστήριο Συγγραφής των εκδόσεων Αλάτι  με συντονίστρια την κ. Γιώτα Κοτσαύτη ώστε να βρω τρόπους έκφρασης και δημιουργίας που θα με βοηθήσουν στη δουλειά μου αλλά θα με ωφελήσουν και σαν άνθρωπο γενικότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;