Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Άσπρα, μαύρα, κίτρινα



Άσπρα χέρια, μαύρα χέρια,
κίτρινα κι αθώα χεράκια,
όλα παίζουν με τα ίδια
παιχνιδάκια.

Άσπρα πόδια, μαύρα πόδια,
κίτρινα τα ποδαράκια,
μες στα πάρκα κυνηγιούνται
σαν πουλάκια.

Άσπρα, μαύρα, κιτρινούλια,
τρέξτε να ‘ρθετε κοντά μου,
σεις, παιδάκια όλου του κόσμου
και δικά μου.

ΡΕΝΑ ΚΑΡΘΑΙΟΥ
Στα μονοπάτια του ήλιου, εκδόσεις Πατάκη.

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Ντενίσα Σίμα.



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Τίρανα Αλβανίας. Με πατέρα ζωγράφο δεν θα μπορούσα να "ξεφύγω" από την τέχνη. Τελείωσα την Καλών Τεχνών εκεί και μετά συνέχισα στην Αθήνα δύο χρόνια για Επαγγελματικό μακιγιάζ, body-painting & special effects. Έχω πάρει δύο φορές πρώτο βραβείο σε Festival body-painting στην Αθήνα. Μέχρι το 2009 συνεργαζόμουν με πολλές διαφημιστικές εταιρείες στην Αθήνα για body -painting, ντεκόρ καταστημάτων, παιδικές τοιχογραφίες, πορτρέτα, ζωγραφική σε ρούχα, ομαδικές εκθέσεις κ.α. Από τότε ζω στον Πύργο Ηλείας, μεγαλώνω τα δύο υπέροχα παιδιά μου και η τέχνη έχει περιοριστεί σε τοιχογραφίες και ντεκόρ στην περιοχή και για το δημοτικό σχολείο τους. Δουλειά μου μπορείτε να δείτε στη σελίδα μου στο fb. 


και

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;