Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Γεννημένη συγγραφέας



Μάγισσες, βασιλοπούλες,
πρίγκιπες και ξωτικά
έρχονται στα όνειρά μου
και μου λένε μυστικά.

Νεραϊδούλες με ραβδάκια,
γίγαντες και πειρατές,
δράκοι, νάνοι, βασιλιάδες
και βαλίτσες μαγικές.

Θησαυροί και μαύρες γάτες,
πεταλούδες θαλασσιές
θέλουν ιστορίες να γίνουν,
των βιβλίων οι ψυχές.

Γεννημένη συγγραφέας
-όχι να το παινευτώ-
άσπρες κόλλες ζωντανεύω
στη στιγμή και στο λεπτό!

ΓΙΩΤΑ ΚΟΤΣΑΥΤΗ
Την εικόνα έκανε η Snezana Krstic.


Γεννήθηκα 20 Απριλίου 1967 στο Κρούσεβατς, παλιά πρωτεύουσα της Σερβίας. Οι σπουδές μου στη δημοσιογραφία και στη νομική ήταν πάντα κάτω από τη σκιά της αγάπης μου για τη ζωγραφική.
Σε ηλικία 16 ετών έκανα την πρώτη ατομική μου έκθεση στη Σερβία.

Έκτοτε ακολούθησαν 3 ακόμη ατομικές εκθέσεις και άλλες 20 μαζί με άλλους ζωγράφους.

Το 1998 ήρθα στη Θεσσαλονίκη, όπου κατοικώ και εργάζομαι.

Την ίδια χρονιά είχα μία συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο «Αιγαίο», κατά την οποία ανέλαβα την εικονογράφηση μιας σειράς παραμυθιών.

Από τότε έχω λάβει μέρος σε πολλές ατομικές εκθέσεις και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Το 2006 μου απενεμήθη το διεθνές βραβείο “Serbian Spirit” για τη συμμετοχή μου στο Πολυεθνικό-Πολιτιστικό Φεστιβάλ και Εκθέσεις Ζωγραφικής.

Για 10 χρόνια είχα το ατελιέ «Παραγωγή έργων Τέχνης» (διακόσμηση-δημιουργία χειροποίητων διακοσμητικών αντικειμένων για τη βιτρίνα- συνεργασία με το κατάστημα ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ HOMESTORES και  SENSO PER LEI).

Η σελίδα της Snezana στο facebook:

https://www.facebook.com/pages/SK-ARTCREATIONS/124236954362480?fref=ts
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.
Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;