Κυριακή 10 Μαΐου 2020

Είσαι τ’ αστέρι μου!


Μάνα χαϊδεύει το μωρό της
στην κούνια του και του μιλά.
-Είσαι τ’ αστέρι μου! του λέει
και το φιλάει τρυφερά.

Σ' ένα-δυο χρόνια περπατάει
με τα μικρά του ποδαράκια.
-Είσαι τ’ αστέρι μου! του λέει
κι αυτό χτυπάει παλαμάκια.

Περνούν τα χρόνια πρώτη μέρα
πάει σχολείο το παιδάκι.
-Είσαι τ’ αστέρι μου! του λέει
και το κρατάει απ’ το χεράκι.

Ώρες ατελείωτες μαζί του
κάθεται η μάνα στα θρανία.
-Είσαι τ’ αστέρι μου! του λέει
βιβλία, ξενύχτια, αγωνία.

Ώρες ατελείωτες μαζί του,
ώσπου τελειώνει το σχολείο.
-Είσαι τ’ αστέρι μου! του λέει
και καμαρώνει το πτυχίο!

Δεύτερη Κυριακή του Μάη
κρατάν λουλούδια τα παιδάκια
περνάνε κάτω απ’ το μπαλκόνι
που κάθεται η μάνα μόνη.

Ξάφνου ακούει τη φωνή του
και, να, σκιρτάει η καρδιά της.
-Είσαι τ’ αστέρι μου! της λέει.
Δάκρυα κυλούν στα μάγουλα της.

ΖΩΗ ΡΑΛΛΗ


Γεννήθηκα το 1969 στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσα στον Φοίνικα, μια απλή και λαϊκή γειτονιά.
Από μικρή ηλικία, αγάπησα τα βιβλία και το διάβασμα, γιατί με τη βοήθειά τους άντεξα δύσκολες καταστάσεις.
Μεγαλώνοντας σπούδασα νηπιαγωγός και εργάζομαι σε ένα δημόσιο νηπιαγωγείο της πόλης μου.
Δεν έπαψα στιγμή να αγαπάω το διάβασμα και να προσπαθώ να κάνω και τα παιδιά να το αγαπήσουν.
Πολύ συχνά τις σκέψεις μου για όσα συμβαίνουν γύρω μου τις κάνω ποιήματα για μικρά και μεγάλα παιδιά.

Εικόνα: AggieNara (Αγγελική Ρελάκη)
Η AggieNara (Αγγελική Ρελάκη) είναι εικονογράφος και δασκάλα χορού που σπούδασε αρχιτεκτονική. Αγαπά να δημιουργεί εικόνες για παιδικά παραμύθια και κινούμενα σχέδια.
Δουλειά της θα βρείτε εδώ:

2 σχόλια :

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;