Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Τα παιδάκια

 Τα παιδάκια ήρθανε
 στο σχολειό και πάλι,
 γράμματα να μάθουνε,
 να γίνουν μεγάλοι.
Άλφα βήτα γάμα δέλτα,
 όλα τα βιβλία φέρ’ τα
 και μολύβια και χαρτί
για να γράφω καθετί.

ΛΑΪΚΟ
(Από το Ανθολόγιο Φθινοπωρινό για παιδιά προσχολικής ηλικίας, εκδόσεις Καστανιώτη, επιλογή κειμένων και επιμέλεια Β.Δ. Αναγνωστόπουλος και Τασούλα Δ. Τσιλιμένη)


Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας παιδικών βιβλίων Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση αυτά.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Ζωή Γεωργιάδου.


Το όνομά μου είναι  Ζωή Γεωργιάδου. Πηγαίνω ΣΤ'  δημοτικού. Μου αρέσει πολύ το μάθημα της Γλώσσας, ευχαριστιέμαι να διαβάζω διηγήματα και πολλά παραμύθια, αλλά και  το μάθημα της Γυμναστικής. Σαν χόμπι έχω και το βόλει γιατί μου αρέσει πολύ  που είναι ομαδικό άθλημα-παιχνίδι. Το όνειρό μου είναι να γίνω ηθοποιός!
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;