Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Η ζωγραφιά μου



Ο  Ιούνιος  ταξιδεύει
με του γλάρου το φτερό,
ζωγραφιά ήρθε να φέρει
στο δικό μου το σχολειό.
Ένα άσπρο καραβάκι
με κατάλευκο πανί,
στη δασκάλα μου να δώσω
με  ολόγλυκο  φιλί.
Να της γράψω τη χαρά μου
σε μια κόκκινη καρδιά,
με το χέρι που έχει μάθει
το μολύβι να κρατά.
Μου  έμαθε πώς να διαβάζω,
πώς να γράφω αριθμούς,
αταξίες  να μην κάνω,
τρόπους  να έχω καλούς.
Πάντα θα έχω να θυμάμαι
τη ζεστή της αγκαλιά,
που μέσα έκλεινε με αγάπη,
όλα της τα παιδιά.
Το γλυκό χαμόγελό της
με το λόγο τον καλό:
«Άριστα μεγάλο αξίζεις,
ξεφτεράκι μου μικρό!»

ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΠΛΕΙΩΝΗ (ανέκδοτο κείμενο)

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Ελένη Μπάρμπα.



Η Ελένη Μπάρμπα γεννήθηκε  το 1991 και ζει στη Θεσσαλονίκη. 

Το 2013 αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια σχετικά με τα παιδιά και την εκπαίδευση.

Ασχολείται με τη ζωγραφική σε ερασιτεχνικό επίπεδο, γιατί  την κάνει ξεφεύγει από την καθημερινότητα και την ταξιδεύει.

Στοιχεία επικοινωνίας: elenaki220391@yahoo.gr
Το κείμενο έγραψε η Μαριάνθη Πλειώνη.



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 28 χρόνια -τα τελευταία 6 στην Ειδική αγωγή. Μου αρέσει να γράφω ιστορίες για μικρούς και μεγάλους και να βλέπω γύρω μου τους ανθρώπους να χαμογελούν.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα της στήλης «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;