Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Άρχισαν τα μαθήματα



Άρχισαν τα μαθήματα, άνοιξαν τα σχολεία,
και όλοι ξεκινήσαμε με τσάντες και βιβλία.

Στο σχολείο μου «καλημέρα» λέω τώρα κι άλλη μέρα
στη ζωή μου ανατέλλει να’ ναι ζάχαρη και μέλι.

Οι δάσκαλοί μας καρτερούν με ανοιχτή αγκάλη
να μας γεμίσουν γράμματα και γνώσεις το κεφάλι.

Μια νέα αρχίζει εποχή και η ζωή θ’ αλλάξει,
σχολείο, σπίτι, διάβασμα και μάθημα στην τάξη.

Δ. ΜΟΥΣΤΑΚΑ

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Ελπίδα Σπυριδοπούλου.




Ονομάζομαι  Ελπίδα Σπυριδοπούλου.  Γεννήθηκα το 1974 στην Αθήνα.  Όλα ξεκίνησαν σε μία μέρα καλοκαιρινής πλήξης, όταν ξαφνικά είπα ότι θέλω να ζωγραφίσω χωρίς να έχω ασχοληθεί ποτέ πριν με το αντικείμενο.  Από τότε ψάχνω τη ζωγραφική ή μάλλον τη δημιουργία μέσα από διάφορες μορφές. Αρχικά ξεκίνησα με ελεύθερο σχέδιο. Το 2008 παρακολούθησα ένα μονοετές ταχύρυθμο τμήμα σκίτσου και γελοιογραφίας στη σχολή Ορνεράκη και το 2009 ξεκίνησα μαθήματα interior design στη σχολή ZER FAM. Από το 2012 ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την κεραμική παντρεύοντας σε αυτή την πανάρχαια τέχνη όλα τα παραπάνω. Πάντα θυμάμαι ότι όλα ξεκινούν από ένα άσπρο χαρτί και ένα μαύρο μολύβι. Αν έχεις αυτά και κάνεις την αρχή, τότε όλοι οι δρόμοι είναι ανοιχτοί!

Αγαπημένη μου έκφραση, αυτή του Πάμπλο Πικάσο: Έπρεπε να γεράσω για να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί.

Σκοπός μου είναι μια μέρα να εικονογραφήσω ένα δικό μου παιδικό παραμύθι.

Ζω στην Αθήνα, είμαι παντρεμένη και εργάζομαι σαν ιδιωτικός υπάλληλος.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.



Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;