Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Κείμενο που επέλεξε η Μαρία Ανδρικοπούλου



Έλληνες συγγραφείς επιλέγουν και μοιράζονται μαζί μας αγαπημένα τους αποσπάσματα από βιβλία παιδικής, εφηβικής ή νεανικής λογοτεχνίας


TO ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΑΝΑΡΧΙΖΕΙ

Και μετά η μαμά μου, μου αγόρασε μια φοβερή τσάντα και με τις τσάντες διασκεδάζουμε πολύ στο σχόλασμα, τις πετάμε στα πόδια των συμαθητών μας και τους βάζουμε τρικλοποδιές και γι’ αυτό βιάζομαι τρομερά να ξαναδώ τους φίλους μου και μετά η μαμά μου αγόρασε μια κασετίνα, που μοιάζει με θήκη πιστολιού και που μέσα αντί για πιστόλι, έχει μια ξύστρα που μοιάζει με αεροπλάνο, μια γόμα που μοιάζει με ποντίκι, ένα μολύβι που μοιάζει με φλογέρα κι ένα σωρό άλλα πράγματα που μοιάζουν με διάφορα άλλα και που με όλα αυτά θα κάνουμε ένα σωρό παλαβομάρες πάλι στην τάξη.

Το βράδυ όταν ο μπαμπάς είδε όλα αυτά που μου αγόρασε η μαμά, μου είπε ότι ελπίζει πως θα προσέχω τα πράγματά μου, κι εγώ του είπα ναι. Είναι αλήθεια πως εγώ προσέχω πολύ τα πράγματά μου, αν και η ξύστρα έσπασε πριν από το βραδυνό φαγητό, την ώρα που έκανα πως βομβαρδίζει το ποντίκι, και ο μπαμπάς θύμωσε και είπε ότι, από τότε που γυρίσαμε από τις διακοπές ήμουν ανυπόφορος και πως ανυπομονούσε να αρχίσει το σχολείο.

Απόσπασμα από το βιβλίο «Ο Μικρός Νικόλας σε νέες περιπέτειες»

(Ρενέ Γκοσινί, Ο Μικρός Νικόλας σε νέες περιπέτειες, εκδόσεις Σύγχρονοι Ορίζοντες, εικονογράφηση: Ζαν Ζακ Σανπέ, μετάφραση Μελίνα Καρακώστα.)

Η Μαρία Ανδρικοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα και ζει από παιδί στο κέντρο της πόλης. Κατάγεται από την ορεινή Φθιώτιδα και τις Κυκλάδες. Είναι παντρεμένη και μητέρα ενός αγοριού. Εργάζεται πολλά χρόνια ως διοικητικό στέλεχος σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Σπούδασε κλασική φιλολογία (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών) και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με ειδίκευση στην πολιτιστική πολιτική, διοίκηση και επικοινωνία (Πάντειο Πανεπιστήμιο). Μιλάει αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια επιμέλειας κειμένων στο Εθνικό Κέντρο Βιβλίου. Άρθρα της σχετικά με το αρχαίο δράμα έχουν δημοσιευτεί στην περιοδική έκδοση του Κέντρου Δράματος και Θεάματος του Παντείου Πανεπιστημίου «Τόπος Επίκοινος». Είναι μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς. Οι  «Μύθοι στο ρυθμό της Μουσικής» είναι το πέμπτο της βιβλίο για παιδιά που αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του  τρέχοντος μήνα από τις εκδόσεις Καλέντη. Ήδη κυκλοφορούν τα βιβλία της: «Πάρτι γενεθλίων» (2008), «Ο Μπλεψαράκης» (2008), «To Πάσχα του Πασχάλη» (2010), «Πασχαλινή ιστορία αγάπης» (2010).

Ιδέα-επιμέλεια στήλης: Γιώτα Κοτσαύτη 
















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;