Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Στο φεγγάρι



Α! γλυκό φεγγάρι,
κάνε μου μια χάρη
κι έλα, σήκωσέ με,
κι έλα, γύρισέ με
πάνω εκεί ψηλά,
στ’ άστρα τα πολλά.

Κι όταν σεργιανίσω,
να με φέρεις πίσω,
πάλι κάτω εδώ,
φεγγερό φεγγάρι,
που έχεις τέτοια χάρη
και σε τραγουδώ.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΠΕΡΑΝΤΣΑΣ

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Μαρία Νικολάου.


Ονομάζομαι Μαρία Νικολάου,  είμαι 51 ετών, μητέρα δύο παιδιών και γιαγιά μιας εγγονής. Ζω στην πόλη των Σερρών, ζωγραφίζω εδώ και πολλά χρόνια και είμαι αυτοδίδακτη -έχω παρακολουθήσει μόνο μερικά περιστασιακά μαθήματα ζωγραφικής. Έχω κάνει δύο χρόνια αγιογραφία. Συνηθίζω να ζωγραφίζω με λάδια σε καμβά.
 
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:

https://www.facebook.com/pages/%CE%88%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B1/253798364810713?ref=bookmarks

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;