Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Είμ’ ένα παιδάκι χαρωπό



Είμ’ ένα παιδάκι τόσο δα.
Είμαι σαν πουλάκι που πηδά.
Έχω καλοκαίρι στην καρδιά.
Παίζω και γελώ μ’ άλλα παιδιά.

Είμαι σαν τον ήλιο της αυγής.
Είμαι δροσοστάλα μιας πηγής.
Είμαι σαν τ’ αγέρι στα κλαδιά.
Έχω φίλους όλα τα παιδιά.

ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΡΟΚΟΣ

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Μαρία Μηνά (καλλιτεχνικό ψευδώνυμο).


Ονομάζομαι Μαρία Μηνά. Ζω στην Αθήνα και η ζωγραφική υπήρχε στη ζωή μου από μικρή. Αγαπώ να ζωγραφίζω πορτραίτα, αλλά και άλλα θέματα τα οποία σχεδόν πάντοτε περιλαμβάνουν και κάποια ανθρώπινη φιγούρα.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;