Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Το βιβλίο



«Το βιβλίο δεν έχει στόμα κι όμως μιλάει. Διηγείται ένα σωρό ιστορίες και λέει ποιήματα και τραγουδάει και τραγούδια με τις νότες. Η μαμά διαβάζει, και το βιβλίο μιλάει με το στόμα της. Όταν μάθω και  ‘γω να διαβάζω, τότε το βιβλίο θα μιλάει με το δικό μου στόμα.

Α, όταν θα μάθω να διαβάζω, μήτε στιγμή δε θ’ αφήνω σε ησυχία το βιβλίο· θα το βάζω να μου διηγείται ιστορίες, ώσπου να κουραστώ κι ως την ώρα που θα κλείνουν τα μάτια μου απ’ τη νύστα. Τότε θα βάζω το βιβλίο κάτω απ’ το προσκέφαλό μου και, μόλις ξυπνώ, θα το βάζω να μου λέει μια μικρή ιστορία…»

ΝΤΟΡΑ ΓΚΑΜΠΕ, Εγώ, η μητέρα μου κι ο κόσμος, εκδόσεις Κέδρος, μετάφραση Γιάννης Ρίτσος.

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Έφη Λουκή.


Η  Έφη Λουκή γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε καλές τέχνες στο Bristol στη Μεγάλη Βρετανία. Είναι κάτοχος  των πτυχίων «BA (Hons) in FINE ART» από το University of the West of England U.W.E. και «BTEC Diploma in Foundation Studies in Art and Design» από το Newcastle College. 

Έχει ασχοληθεί με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών, τη διακόσμηση παιδικών δωματίων, την εικονογράφηση βιβλίων και παραμυθιών και έχει συνεργαστεί με  την ομάδα  «Ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά». 

Από το 2012 ζει μόνιμα στην πόλη του Βόλου όπου εργάζεται ως εικαστικός. 

Στοιχεία επικοινωνίας: 


Η σελίδα της Έφης στο facebook:

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα της στήλης «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;