Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Βιβλία και λουλούδια


Στον κήπο μας μια μέρα μπήκα
και κάποια λούλουδα που βρήκα
με χέρι τα ‘κοψα δειλό,
και τα ‘βαλα στη σάκα μου όλα
και τα βιβλία μου μυροβόλα
τ’ άνοιξα μέσα στο σχολείο.

Ήμουν μικρός, μια τέτοια ιδέα
μ’ άρεσε τόσο που με νέα
λουλούδια πάντα ευωδιαστά
τη σάκα μου βιβλία γεμάτη
τη στούμπωνα, βαριά κομμάτι∙
όμως την κράταγα καλά.

Μεγάλωσα μα σαν και τότες
μου μένουν οι χαρές μου οι πρώτες
ίδιες∙ και γέρος τώρα πλιά
για τ’ άνθια και για τα βιβλία,
κρατώ την πιο πιστή φιλία
και μιαν αγάπη πιο βαθιά.

Μ.ΜΑΛΑΚΑΣΗ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Βιβή Μαρκάτος.


H Bιβή Μαρκάτος (EKΠΑ Θεατρικών Σπουδών BA, Γραφιστική A level, Computer Animation MSc) είναι ταλαντούχα εικονογράφος με πάνω από 16 εικονογραφημένα βιβλία και κάτοχος πολλαπλών πανελλαδικών και διεθνών βραβείων. Είναι βραβευμένη στον χώρο του θεάτρου αλλά και του πολιτιστικού ρεπορτάζ, στο ραδιόφωνο. Για ραδιοφωνικό της αφιέρωμα απέσπασε το πρώτο πανελλήνιο βραβείο υπό την Αιγίδα της Ουνέσκο το 2009. Εργάζεται ως εξωτερικός ανταποκριτής για τον Γαλαξία fm, ενώ ήταν η πρώτη ραδιοφωνική παραγωγός που παρουσίασε με εντατική εκπομπή στο ραδιόφωνο τα anime, κάνοντας εκπομπές στο ραδιόφωνο του Πολυτεχνείου.  Έχει ελληνο-γερμανική καταγωγή και αγαπάει πολύ τα βιβλία, το θέατρο, το ραδιόφωνο και την καλή μουσική. Με πρώτο πανελλήνιο βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου θεατρικού συγγραφέα (2013) η Βιβή επέδειξε πως εξίσου καλή είναι και στη γραφή της, πέραν του πινέλου της.  Τελευταία της διάκριση ήταν ένα μικρό αφήγημα για τον Δήμο Κιλκίς σε ένα ομαδικό ανθολόγιο (2016). ‘’Η τέχνη είναι εξπρεσιονισμός, εννοώντας μορφή και τρόπος έκφρασης κάθε είδους’’…  ‘’Ακολουθώ τον καλλιτεχνικό δρόμο χρόνια και παρόλο που είναι δύσβατος, αξίζει να τον διασχίσεις. Με λίγα μέσα, και ελάχιστη –εώς δειλή υποστήριξη από τον οικογενειακό μου κλοιό, ακολουθώ το όνειρό μου. Κάνω αυτό που με εκφράζει, αυτό που μου αρέσει, γιατί αυτό με κάνει ευτυχισμένη… και  προσφέρω  αυτό που νιώθω πως είμαι καλύτερη’’. Για να επικοινωνήσετε με την Βιβή μην διστάσετε να γράψετε στην σελίδα της: https://vmarkatos.wixsite.com/website
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;