Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Ο φιλάργυρος


Ένας φιλάργυρος, μετά από πολλά χρόνια δουλειάς, είχε κατορθώσει να μαζέψει πολλά χρήματα. 

Πήγε λοιπόν και αγόρασε ένα κομμάτι χρυσάφι και το έθαψε στον κήπο του σπιτιού του. Κάθε βράδυ το ξέθαβε για να το δει, να το χαϊδέψει και να το καμαρώσει. Ύστερα το έθαβε πάλι στο ίδιο μέρος.

Μετά από καιρό, κάποιος που είχε προβληματιστεί από την παράξενη συμπεριφορά του, τον παρακολούθησε και είδε τι ακριβώς συνέβαινε. Μια στιγμή λοιπόν που έλειπε ο φιλάργυρος, έσκαψε και έκλεψε τον θησαυρό.

Όταν το βράδυ ο τσιγκούνης πήγε να ξαναδεί το χρυσάφι του, παρατήρησε ότι του το είχαν κλέψει κι έπεσε να πεθάνει από τη στενοχώρια του.

Ένας γείτονας που έμαθε τι συνέβη του είπε ήρεμα:

— Δεν χρειάζεται να στενοχωριέσαι τόσο πολύ. Πάρε μια πέτρα, φαντάσου ότι είναι χρυσάφι και θάψε την στο ίδιο σημείο. Θα είναι σαν να έχεις θάψει χρυσάφι, μια και ούτε εκείνο το χρησιμοποιούσες καθόλου.

(Ελλάδα)

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΓΓΟΥΤΑΣ, Η Σοφία των Λαών, εκδόσεις Σαΐτα.


Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε ο Γιώργος Λιούσιας.


Με λένε Γιώργο, είμαι 23 και είμαι από τη Λάρισα.

Τον Ιούλιο που μας πέρασε τελείωσα τη σχολή Vellios School of Art, τον κλάδο της Γραφιστικής και από τότε εργάζομαι σε ένα Δημιουργικό Γραφείο. Ωστόσο τον ελεύθερο χρόνο μου προσπαθώ να τον γεμίζω με πράγματα που μου αρέσουν πολύ. Ένα από αυτά είναι η εικονογράφηση και, πιο συγκεκριμένα, διάφοροι πειραματισμοί μου: να ενώσω τη νερομπογιά και την ξυλομπογιά με digital προγράμματα όπως Photoshop και το Illustrator. Λατρεύω τα παραμύθια και μου αρέσει πάρα πολύ να φτιάχνω ιστορίες, είτε δικές μου είτε βασισμένες σε ήδη υπάρχον παραμύθι. Επίσης ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το animation. Θα ήθελα στο μέλλον να μπορώ να φτιάχνω δικές μου ιστορίες και αργότερα να τους δίνω ζωή.

Εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες από τις δουλειές μου ( Project σχολής )

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;