Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Μάρτης



Το Μάρτη δεν τον βρίσκεις πουθενά. Ούτε στο κρύο ούτε στη λιακάδα. Είναι ένα σφιχτοδεμένο παλικάρι που τα θέλει όλα δικά του. Πότε φωνάζει το Χιονιά για μια παρτίδα σκάκι και πότε προσκαλεί την κυρία Λιακάδα σε μια όμορφη βόλτα. Εκείνη μάλιστα του πέρασε κάποτε στο χέρι μια όμορφη κλωστή. Κόκκινη και άσπρη.

-Τι είν’ αυτό; ρώτησε ένα καινουργιοφερμένο χελιδόνι.

-Για να μη με κάψει ο ήλιος. Γέλασε ο Μάρτης.

ΕΛΕΝΗ ΚΟΤΙΝΗ-ΤΣΙΑΛΤΑ, Η γιαγιά μου η μάγισσα, εκδόσεις Πατάκη.

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Βιβή Τόμπρου-Δαβρή.

Με λένε Βιβή Τόμπρου-Δαβρή. Είμαι παντρεμένη, έχω τρία παιδιά και ζω στον Ωρωπό. Γεννήθηκα στην Αθήνα, κατάγομαι από την Κέρκυρα και από μικρή είχα πάθος για τη ζωγραφική και τα καλλιτεχνικά.  Έχω τελειώσει τη σχολή μόδας Βελουδάκη και έχω ασχοληθεί με την αγιογραφία, τα ψηφιδωτά, το ντεκουπάζ και  την κομποδετική. Το τελευταίο διάστημα ασχολούμαι με την εικονογράφηση που έγινε η καινούργια μου αγάπη.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;