Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Καλό μας ταξίδι!



Ξέρεις στη ζωή μου έχω κάνει πολλά ταξίδια! Έχω δει μέρη που δεν μπορείς να φανταστείς! Άλλοτε είδα μέρη  γεμάτα πλούτο, αφθονία, με επιβλητικές κατασκευές γεμάτα ενδιαφέρον και θαυμασμό για το τι έχει καταφέρει ο άνθρωπος.  Άλλοτε πάλι στα ταξίδια μου συνάντησα μέρη απείρου φυσικού κάλλους χωρίς καμία τεχνητή παρέμβαση χωρίς το παραμικρό ανθρώπινο μυαλό και χέρι. Η φύση ήταν ο πρωταγωνιστής εκεί και ήξερε πως θα σε αφήσει με το στόμα ανοιχτό! Τα βράχια που έμοιαζαν σαν να τα είχε επιμεληθεί ο πιο περίτεχνος γλύπτης, το άφθονο νερό που ξεχείλιζε με ορμή σαν να ήθελε να σου δείξει τη δύναμή του, το πράσινο που απλωνόταν γύρω σου ξαφνικά εκεί που νόμιζες πως δεν υπάρχει ζωή, εικόνες πίστεψέ με  χαραγμένες για πάντα μέσα σου με μια γεύση που θα σου θυμίζει το μεγαλείο της. 

  Όμως μέσα σε αυτά μου τα ταξίδια συνάντησα και μια άλλη πλευρά! Συνειδητοποίησα πως  ο άνθρωπος δεν έχει την ίδια θέση σε όλα αυτά τα μέρη. Σε άλλα μέρη ήταν ελεύθερος και σε άλλα μπορεί ο ίδιος άνθρωπος να ήταν σκλάβος. Η ισονομία και ισοτιμία δεν είναι αυτό που συναντάς πάντα και παντού. Ο ρόλος της γυναίκας ας πούμε που είναι μια μορφή σαν την μητέρα φύση που δίνει ζωή και συμβάλει σε ένα θαύμα που δεν μπορείς να εξηγήσεις με απλά λόγια, δέχεται την απαξίωση και ενώ η εκπαίδευση και η μόρφωση θεωρείται δεδομένη στην εποχή της δημοκρατίας, ωστόσο για κάποιες γυναίκες είναι επίσης δεδομένη την ίδια στιγμή η απαγόρευση της. Τα παιδιά από την άλλη, η δημιουργία δηλαδή  και η χαρά της ζωής που είναι αυτονόητο πως θα βιώσουν μια ανέμελη παιδική ηλικία,  σε κάποια μέρη  αναγκάζονται να δουλεύουν πολλές ώρες τη μέρα θυσιάζοντας την παιδική αυτή ανεμελιά!

  Τα ταξίδια, μου έμαθαν να νιώθω ευγνωμοσύνη που είμαι ελεύθερος άνθρωπος και που γνωρίζω τι σημαίνουν οι λέξεις  ισοτιμία και ισονομία  γιατί από τύχη δεν είμαι στη θέση όσων αυτές οι δύο λέξεις είναι άγνωστες. Κλείσε τα μάτια και ταξίδεψε και εσύ μαζί μου! Ξέρεις με το νου μπορείς να κάνεις πολλά ταξίδια και να φτιάξεις  έναν πλανήτη όμορφο χωρίς ανισότητες όπως κάνει και η μητέρα  φύση που σε κάθε τι δίνει ξεχωριστή ομορφιά και σοφία. Κλείσε λοιπόν τα μάτια και έλα να ταξιδέψουμε! Καλό μας ταξίδι! 

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΧΑΝΗ





Ονομάζομαι Βασιλική Χανή και αποφοίτησα το 2012 από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και έχω Τίτλο επιμόρφωσης στην Σχολική Ψυχολογία και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Στον ελεύθερό μου χρόνο γράφω κείμενα κυρίως γιατί με βοηθάει να εκφραστώ και να αποφορτιστώ. Είναι δηλαδή ένας τρόπος να αποστασιοποιηθώ από την απαιτητική και συνηθισμένη πολλές φορές ρουτίνα μου και να ταξιδέψω μέσα από τις σκέψεις μου. Σαν ένα νοητό ταξίδι που ναι μεν βλέπεις τη νέα εικόνα να απλώνεται μπροστά σου αλλά θες να την κλείσεις σε ένα φωτογραφικό φακό για να μην την ξεχάσεις. Η γραφή λοιπόν των κειμένων μου είναι ο φωτογραφικός φακός των σκέψεών μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;