Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Η θάλασσα



Σε θάλασσα γαλανή
μια βάρκα από γυαλί
που για πανί έχει τ’ όνειρο
και το μυαλό κουπί.

Καπέλο στο κατάρτι της
την Πούλια μόνο βάζει.
Το κύμα, καπετάνιο της,
ταξίδια να χαράζει.

Και την αυγούλα ξεκινά
για μέρη που ‘ναι μαγικά.
Νησιά στο χάρτη αναζητά
που ξέρουν τα μικρά παιδιά.

Γιατί μόνο η καρδούλα τους
γνωρίζει ν’ αγαπά.
Τη θάλασσα τη φωτεινή
που λούζει τη μικρή μας γη.

Το κύμα σα νανούρισμα,
γλυκό, κελαρυστό,
τον Ύπνο τον ξεγέλασε
κι εχάθη στον αφρό!

Γι’ αυτό το καλοκαίρι αυτό
τη θάλασσα χαρείτε!
Τα όνειρα που έχετε
μαζί να μοιραστείτε!

ΕΙΡΗΝΗ Ν.ΛΑΝΗ
Περιοδικό Παράθυρο στην Εκπαίδευση του Παιδιού, τεύχος 63, Μάιος-Ιούνιος 2010.

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Μαρία Σπαγαδώρου.


Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη. Ζωγραφίζω από την παιδική μου ηλικία. Έχω παρακολουθήσει σπουδές μόδας, σχέδιο μόδας, ιστορία κουστουμιού, πατρόν και styling στη σχολή Βελουδάκης-esmod. Επίσης μαθήματα ζωγραφικής στη σχολή Πετρα. Συμμετείχα στο παρελθόν στο καρναβαλικό συνεργείο του δήμου Πάτρας, στον σχεδιασμό αρμάτων και ενδυμάτων. Έχω ασχοληθεί επαγγελματικά με το μακιγιάζ -εργάστηκα στο κανάλι Πάτρα Tv σαν μακιγιέζ περίπου για έναν χρόνο. Εργάστηκα επίσης σαν καθηγήτρια σχεδίου μόδας στη σχολή Παν Σικ στην Πάτρα, απ' όπου κατάγομαι. Έχω δώσει σχέδια μου στην εταιρεία τουριστικών κατασκευών Margaro.

Το 2016 εκδόθηκε από την Captain Book, το βιβλίο "Προσκυνώντας μια γοργόνα" -ποίηση Αντώνης Περδικάρης, εικονογράφηση δική μου. Πρόσφατα έλαβα μέρος σε ομαδική έκθεση ζωγραφικής του συλλόγου εικαστικών "Διώνη" με θέμα belle epoque. 

Αγαπώ τα έντονα χρώματα και τα φανταστικά κυρίως θέματα, όπως γοργόνες, άγγελοι, νεράιδες, θαλασσινά τοπία κ.τ.λ. Το όνειρό μου είναι να κάνω λίγο πιο όμορφο τον κόσμο που ζω, χαρίζοντας αισιοδοξία, φρέσκια ματιά και ενδιαφέρουσες εικόνες μέσα από τα έργα μου !
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;