Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Νανούρισμα



Κοιμήσου, αστέρι της αυγής,
κοιμήσου, χελιδόνι,
για σένα τ’ άσπρο γιασεμί
στο λιακωτό σκαλώνει.

Για να σε ιδεί πεντοβολεί
κι αστροφεγγιά θυμίζει,
μ’ ανθούς ραίνει τον ύπνο σου
και σε μοσχομυρίζει.

Κοιμήσου, ελπίδα της καρδιάς,
να ‘ρθουν οι τρεις αγγέλοι,
να ‘ρθουν στον ύπνο σου να  πιούν
το γάλα και το μέλι.

Να ‘ρθουν οι μοίρες των μοιρών
να σε μοιράνουν, φως μου,
με τη δροσιά του ανθόνερου,
με το άρωμα του δυόσμου.

Κοιμήσου, ρόδο τ’ Απριλιού,
κι εγώ σε νανουρίζω,
σπέρνω τραγούδια κι όνειρα
στον ύπνο σου θερίζω.

Κοιμήσου και παράγγειλα
στον ήλιο τη στολή σου,
κρίνο, ζουμπούλι τ’ ουρανού
και φως του Παραδείσου.

ΠΑΥΛΟΣ ΚΡΙΝΑΙΟΣ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Ελευθερία Στεφάνου.


Ονομάζομαι Ελευθερία Στεφάνου και γεννήθηκα το 1984. Ζω στη Ρόδο και ζωγραφίζω από τότε που μπορούσα να κρατήσω μολύβι. Δουλεύω σε ένα βιβλιοπωλείο εδώ και 8 χρόνια, ενώ στον ελεύθερο μου χρόνο ζωγραφίζω και γράφω το πρώτο μου μυθιστόρημα, το οποίο εύχομαι σύντομα να εκδοθεί και έτσι να μοιραστώ με όλους τις ιστορίες μου.  Είμαι μέλος της μικτής χορωδίας Ρόδου, St Cecilia's singers με την οποία τραγουδάμε κάθε χρόνο στη χριστουγεννιάτικη παράσταση του νησιού μαζί με άλλες χορωδίες από χώρες της Ευρώπης και κάθε Οκτώβρη σε φεστιβάλ της Καθολικής Εκκλησίας. Δεν έχω κάνει σπουδές στη ζωγραφική, αλλά προσπαθώ συνέχεια να βελτιώνομαι δοκιμάζοντας νέες τεχνικές. Αυτό τον καιρό έχω αναλάβει την εικονογράφηση για ένα παραμύθι από την Αμερική σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Το να γίνω εικονογράφος και να ασχολούμαι μόνο με βιβλία και ζωγραφιές είναι από τα μεγαλύτερα μου όνειρα, καθώς έτσι θα έκανα αυτό που πραγματικά αγαπώ. Να χρησιμοποιώ τη φαντασία μου.

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;