Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Η γατούλα



Η γατούλα μου φωνάζει:
Νίαο, νιάο.
Κι είναι τώρα σαν να λέει:
«Πώς πεινάω!...»

Την ταΐζω, την ποτίζω.
Νιάο. Νιάο.
Κι είναι πάλι σαν να λέει:
«Σ’ αγαπάω».

Τη χαϊδεύω. Νύχια μπήγει.
Νίαο. Νιάο…
Ναι. Το ξέρω τι μου λέει:
«Γρατσουνάω».

ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΡΟΚΟΣ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Έμυ Κυριακοπούλου.


Είμαι η Έμυ Κυριακοπούλου και είμαι 8 χρόνων. Μένω στην Αθήνα και πάω στη Γ’ τάξη Δημοτικού. Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Μαθηματικά. Μου αρέσει πολύ η ζωγραφική. Τον ελεύθερο μου χρόνο ζωγραφίζω, πάω στην Ακροβατική, στους παραδοσιακούς χορούς και κάνω Αγγλικά. 
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;