Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Προσμονή γλυκιά μου



Πατέρα, όταν πληρωθείς, έχε στον νου πως θέλω
καινούρια σάκα, σταυρωτή, να τη φορώ με δέος.
Αχ μάνα, να που σίμωσε ο πιο γλυκός ο μήνας.
Θα ανταμώσω φίλους μου σήμερα στο σχολείο.
Τον Αγιασμό του ο παπάς πάνω μας θα ραντίσει
κι ύστερα θα μοιράσουμε των διακοπών μας μνήμες
με φίλους χαμογελαστούς που είχα λαχταρήσει,
με πρόσωπα καλόγνωμα, ψυχής μου σφαλισμένα.
Μπαμπά μου, και ξυλομπογιές και διαλεχτά κραγιόνια.
Κανόνα μην ξεχάσεις, ναι; Και χάρτη της Ελλάδας.
Μαμά μου, πού ‘ναι η φορεσιά που η νονά μού πήρε;
Θέλω να είμαι νόστιμη σαν θα με δει εκείνος.
Φέτος, υπόσχομαι μαμά, να μην τον εκοιτάζω,
σαν η δασκάλα μάθημα όρθια μας διδάσκει.
Βιάσου, μπαμπάκα μου, πιο πριν ας πάμε απ’ το κουδούνι.
Θέλω να δω πρωτύτερα απ’ όλους την κυρία.


ΚΟΥΡΙΑΝΤΑΚΗ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ



Κουριαντάκη Τζωρτζίνα (1978) καθηγήτρια Αγγλικών. Γεννήθηκε στην Αθήνα με ρίζες από Ζάκυνθο και Κρήτη. Μεγάλωσε στην Κω, ενώ σπούδασε στη Ρόδο.
Διαμένει στο Παλαίκαστρο. Εργάζεται σε φροντιστήριο στη Σητεία. Γράφει διηγήματα και ποιήματα. Έχει βραβευτεί σε Πανελλήνιους και Διεθνείς Διαγωνισμούς. Έργα της έχουν φιλοξενηθεί σε ιστοτόπους, ανθολογίες, E-book και εγκυκλοπαίδειες.











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;