Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Οι δουλειές της καλοσύνης



-Πού 'ναι η καλοσύνη;
ρώτησε τον κρίνο
η τριανταφυλλιά.

-Μπήκε στην καρδιά μου
και μου ετοιμάζει
τη μοσχοβολιά.

-Πού 'ναι η καλοσύνη;
ρώτησε ο σπίνος
το κορυδαλλάκι.

-Μπήκε στο λαιμό μου
να μου φτιάξει νότες
για το τραγουδάκι.

-Πού 'ναι η καλοσύνη;
στο ρυάκι λέει
η βουνίσια βρύση.

-Στο νερό μου μπήκε
κι έφυγε και πάει
κάποιους να δροσίσει.

-Πού 'ναι η καλοσύνη;
σκύβω και ρωτάω
τώρα εγώ εσένα.

Πέρα κει φιλιώνει
κάποια φιλαράκια
που ‘σαν τσακωμένα.

ΜΑΡΙΑ ΓΟΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε Αθηνά-Μαρία Μιχοπούλου.


Γεννήθηκε στις 14 Μαρτίου 1971 στο Βόλο, όπου και κατοικεί.

Έχει δύο παιδιά, τη Φωτεινή και τον Φίλιππο.

Το 1992 πήρε το πτυχίο της νηπιαγωγού από την ιδιωτική σχολή Granits στην Αθήνα. Εργάστηκε στον Βρεφονηπιακό Σταθμό Βόλου για 4 χρόνια και, παράλληλα, φοίτησε στο δημόσιο Ι.Ε.Κ. Βόλου (τμήμα προσχολικής αγωγής).

Παρακολούθησε για έναν χρόνο μαθήματα στο τμήμα καλών τεχνών του Καλλιτεχνικού Οργανισμού του Δήμου Βόλου.

Ζωγραφίζει από τότε που θυμάται τον εαυτό της και σχεδόν πάντα σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Οι μεγάλες της αγάπες είναι τα παιδιά, τα  βιβλία, η μουσική, η θάλασσα, τα ζώα, οι ζεστές αγκαλιές, το φεγγάρι και ο Βόλος.

Πιστεύει πως η τέχνη, όταν προσεγγίζεται βιωματικά, αποκαλύπτει αλήθεια και μπορεί μ’ ένα μαγικό τρόπο να λυτρώνει και να αγγίζει.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:





2 σχόλια :

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;