Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Τρεχούμενο νερό



Στου χωριού το μονοπάτι,
κάθε αυγή, κάθε καιρό,
σύντροφο έχω ένα διαβάτη:
το τρεχούμενο νερό.

Πότε πάει όπου πηγαίνω
με το βήμα μου το αργό,
πότε, σα μετανιωμένο,
πάει αυτό κι έρχομαι εγώ.

Μα κι αν έρχεται κι αν πάει,
σα δυο σύντροφοι καλοί,
περπατούμε πλάι πλάι,
του μιλώ και μου μιλεί.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΡΟΣΙΝΗΣ

Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Κωνσταντίνα-Σοφία Μαμάη.


Ονομάζομαι Κωνσταντίνα-Σοφία Μαμάη. Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 24 του Δεκέμβρη το 1981.
Από την παιδική μου ηλικία, μου άρεσε η ζωγραφική και ότι είχε σχέση με την δημιουργική έκφραση και την τέχνη.

Είμαι απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας της Σχολής Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών.

Στα πλαίσια ανάπτυξης και εξέλιξης της καλλιτεχνικής μου φύσης, ασχολούμαι και παρακολουθώ αρκετά μέσα καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας.

Παρόλο που είμαι παιδί της πόλης, ανέκαθεν με έλκυαν η φύση και ο εναλλακτικός τρόπος ζωής που εξασφαλίζουν γαλήνιο και ήρεμο βίο και πνευματική ανάταση έτσι παράλληλα με τις καλλιτεχνικές μου δεξιότητες ασχολούμαι με το reiki την yoga και τον διαλογισμό.

Τα τελευταία επτά χρόνια εργαζόμουν στο κατασκευαστικό τμήμα επώνυμης εταιρίας χειροποίητων κοσμημάτων.

Από τα Χριστούγεννα του 2015 το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου το αφιερώνω στο ομορφότερο έργο της ζωής του ανθρώπου, την φροντίδα της ενός έτους κόρης μου.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Γιώτα Κοτσαύτη που μέσα από αυτή την πρωτοβουλία μου έδωσε το έναυσμα να ξαναπιάσω τις μπογιές και τα πινέλα μου και να ξαναγίνω παιδί!
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;