Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Γέλια και κλάματα



Όταν το Λενιώ μας κλαίει
σάμπως πυρκαγιά μας καίει
και τραντάζεται το σπίτι
σαν να γίνεται σεισμός.

Όταν το Λενιώ γελάει
και το σπίτι τραγουδάει
και το πεύκο στην αυλή μας
καμαρώνει φουντωτό

και λαλάει κι ο κόκορής μας
 χλιμιντρίζει κι ο ψαρής μας
λέει κι η γάτα μας η Μήτση:
«Το καλό μας το κορίτσι!»

 ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΩΤΑΣ

Κάθε βδομάδα η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει ένα κείμενο παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθι ή ποίημα), διήγημα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Από τον Δεκέμβριο του 2014 φιλοξενούνται στη στήλη και ανέκδοτα κείμενα νέων δημιουργών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Τη σημερινή εικόνα έκανε η Μαρία Μέρκου.



Με λένε Μαρία Μέρκου, είμαι 19 χρονών και σπουδάζω στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Σύρο. Κατέχω το πτυχίο Proficiency Michigan στα Αγγλικά και το Β2 στα Γαλλικά. Ξεκίνησα να ζωγραφίζω από 3 χρονών και παρακολουθούσα και μαθήματα σχεδίου για 2 χρόνια. Μου αρέσει πολύ να ζωγραφίζω-σχεδιάζω στον ελεύθερό μου χρόνο και να διαφοροποιώ τα σχέδια μου ανάλογα με τα συναισθήματά μου.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

 Η σελίδα «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:











Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;