Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Τα δάχτυλα


Πέντε ρόδιν’ αδερφάκια,
τα μικρά μου δαχτυλάκια,
μια δουλειά δεν ξεκινάνε
δίχως όλα να βοηθάνε.
Για να κάνω το σταυρό μου,
φτάνει το ‘να δάχτυλό μου;
Μπορώ μόνο με τα δύο
να σηκώσω ένα βιβλίο;
Τα πεντάδυμ’ αδερφάκια,
τα μικρά μου δαχτυλάκια,
άλλο μπόι το καθένα
κι όλα χρήσιμα σε μένα.

ΜΑΡΙΑ ΓΟΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΥ

Η Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Βασιλική Γιούπα.


Είμαι η Βασιλική Γιούπα και γεννήθηκα στην Καστοριά στις 19/05/2006. Τώρα ζω στο Νεστόριο, ένα όμορφο χωριό του νομού Καστοριάς. Είμαι μαθήτρια της Στ΄ τάξης. Στον ελεύθερό μου χρόνο μου αρέσει να ζωγραφίζω και ανήκω στην ομάδα Handball της Καστοριάς.
Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;