Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Ο λόφος



Το αγοράκι έδειχνε απελπισμένο.

— Δεν θα τα καταφέρω ποτέ να ανεβώ σ’ αυτόν τον λόφο, όπως εσύ, μεγάλη αδελφή. Θα περάσω όλη μου τη ζωή εδώ κάτω, χωρίς να δω τον κάμπο από ψηλά!  

— Τι κρίμα! έκανε εκείνη. Θέλεις όμως να παίξουμε ένα παιχνιδάκι, μια και δείχνεις τόσο στενοχωρημένος;

— Θέλω, θέλω! ενθουσιάστηκε το μικρό αγόρι, όπως κάθε φορά που η αδελφή του του πρότεινε να παίξουν.

— Κοίτα, θα κάνω ένα βήμα μπροστά… Βλέπεις πόσο καθαρά φαίνεται η πατημασιά μου; Μπορείς εσύ να το κάνεις αυτό;

— Πώς δεν μπορώ; διαμαρτυρήθηκε το αγόρι. Κοίταξε πόσο καθαρό είναι και το δικό μου πάτημα! Μπορείς να ξεχωρίσεις τα δάχτυλά μου.

— Εγώ όμως πατάω πιο δυνατά γιατί είμαι πιο μεγάλη. Για να δούμε, μπορείς κι εσύ να πατήσεις δυνατά;

— Μπορώ! έκανε το αγοράκι. Κοίτα πόσο βαθιά  χώνεται το πόδι μου στη σκόνη!

— Μπράβο, αδελφούλη μου! Τώρα η σειρά μου πάλι.

Πάλι και πάλι δοκίμαζαν τις πατημασιές τους, μετρούσαν το βάθος και το σχήμα τους, ένιωθαν τη σκόνη να κυλά ανάμεσα στα δάχτυλά των γυμνών ποδιών τους.

Ξαφνικά το αγόρι φώναξε θριαμβευτικά:

— Κοίταξε τι ωραία θέα έχουμε από εδώ, αδελφούλα! Νομίζω ότι φτάσαμε στην κορυφή του λόφου!

— Έτσι νομίζω κι εγώ, νεαρέ μου! έκανε εκείνη γελώντας καλόκαρδα.

 (Αγγλία)

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΓΓΟΥΤΑΣ, Η Σοφία των Λαών, εκδόσεις Σαΐτα.


Κάθε βδομάδα η νηπιαγωγός-συγγραφέας Γιώτα Κοτσαύτη επιλέγει κείμενα παιδικής λογοτεχνίας (παραμύθια ή ποιήματα), διηγήματα ή αποσπάσματα από βιβλία αγαπημένων λογοτεχνών.

Ένας εικονογράφος ή ζωγράφος καλείται να κάνει μία εικόνα με βάση το κείμενο που θα αναλάβει.

Περιμένουμε τις εικόνες, τις προτάσεις, αλλά και τις ιστορίες σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση yotakotsafti1@yahoo.gr
Την εικόνα έκανε η Μαρία Καλαϊτζίδου.


Γεννήθηκα στις 2 Ιανουαρίου 1980 στη Θεσσαλονίκη. Μένω στον Παντελεήμονα του Κιλκίς με τον σύζυγο και τα δυο μας παιδιά.
Σπούδασα γραφιστική στο ΙΕΚ Κιλκίς, στο τμήμα ΓΡΑΦΙΣΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΝΤΥΠΟΥ 1999-2001.
Έχω παρακολουθήσει μαθήματα ζωγραφικής και αγιογραφίας στα τμήματα του δήμου Ελευθερίου-Κορδελιού.

Η σελίδα της Μαρίας στο facebook:

Με αγάπη από τη Φλώρινα,
Γιώτα Κοτσαύτη.

Η σελίδα του «Ένα κείμενο, μία εικόνα» στο facebook:






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Για πες μας, πώς σου φάνηκε;